Pozycjonowanie stron jak walka o podium

Pozycjonowaniem stron internetowych określa się proces optymalizacji stron www pod kątem mechanizmów wyszukiwarki Google. Nawiązuje do tego skrót, od którego pochodzi to określenie, czyli SEO (ang. Search Engine Optimization). Czynności te mają na celu podniesienie pozycji strony w organicznych, czyli niepłatnych wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie zwiększenie widoczności strony i wzrost odwiedzin oraz konwersji. Pozycjonowanie stron w Warszawie można porównać do walki o podium, bo o TOP3 w wynikach wyszukiwań walczy wielu „zawodników”, jednak tylko tym najsprawniejszym i najlepiej przygotowanym się to uda.

Działania są ukierunkowane zazwyczaj tylko dla wyszukiwarki Google, bo korzysta z niej ponad 90% internautów.

Na czym polega pozycjonowanie stron?

Można prowadzić dobrze wykonaną technicznie stronę z ciekawymi treściami, jednak być daleko na liście wyników wyszukiwań i nie zyskiwać zainteresowania. W czym tkwi problem?

Użytkownicy, szukając wybranej frazy, zazwyczaj ograniczają się do pierwszych dwóch stron wyników wyszukiwań. Aby znaleźć się wysoko w wynikach organicznych, trzeba dostosować stronę pod kątem SEO. Jest to związane ze zmianami w strukturze strony, treściach oraz pozyskiwaniem odnośników do strony. Warto zapoznać się z pozycjonowania stron Warszawa, w którym znajduje się także cennik pozycjonowania stron oraz pakiety z różnym zakresem działań.

Z czego składa się proces SEO?

Przyjęło się podział działań optymalizacji SEO na tzw. on-site, czyli te bezpośrednio związane ze stroną oraz off-site, czyli te poza nią.
Działania on-site to m.in.

  • Struktura strony – ilość podstron, używanie znaczników HTML, właściwie skonstruowane adresy URL, używanie nagłówków H1-H6, atrybuty alt przy obrazkach, linkowanie wewnętrzne itd.
  • Treści na stronie – muszą to być unikalne, wartościowe i interesujące treści napisane z uwzględnieniem zasad SEO
  • Słowa kluczowe – muszą być właściwie dobrane i w tekstach powinny znaleźć się w odpowiednim nasyceniu

Działania off-site to m.in.:

  • Linkbuilding – zdobywanie linków do naszej strony z wartościowych źródeł
  • Marketing – budowanie kanałów i grup na social mediach

Jak wygląda proces po wykupieniu pozycjonowania stron?

Sprawdziłeś cennik pozycjonowania stron i wykupiłeś pakiet – zastanawiasz się, co dalej?

Pierwszym krokiem, którym agencja SEO rozpoczyna współpracę, jest audyt SEO Twojej strony. Zapozna się ona wówczas dzięki niemu z zaletami witryny i aspektami wymagającymi poprawy oraz skomponuje dopasowaną strategię SEO. Audyt pozwala na zapoznanie się z takimi elementami, jak:

  • Struktura strony
  • Ocena i potencjał zawartych na stronie treści
  • Dostępność strony dla robotów
  • Ocenę pod kątem fraz
  • Szybkość ładowania strony
  • Ilość linków zewnętrznych

Następnie dokonuje się doboru słów kluczowych, które mają ogromne znaczenie. Bierze się pod uwagę branżę firmy, konkurencyjność i oczekiwania klienta. Im bardziej ogólne frazy, tym trudniej je wypozycjonować. Warto zrobić research i użyć narzędzi, które podpowiedzą nam, czego użytkownicy najczęściej poszukują na stronie i jakie treści by ich interesowały.

W tym momencie następuje wdrożenie optymalizacji strony lub sklepu internetowego, w którym np. dodajemy opisy kategorii i produktów. Zlecamy również copywriterom pisanie unikalnych tekstów, które trafią na nowe podstrony lub zastąpią stare, nieodpowiednie treści.

Dbamy również o pozyskiwanie linków z wartościowych stron, odpowiadających branży i tematyce. Jest to proces długofalowy i wymaga cierpliwości, jednak rezultaty są spektakularne i utrzymują się nawet po zakończeniu pozycjonowania strony w Warszawie.

Reklama AdWords w Warszawie – płatna forma reklamy

Reklama Adwords Warszawie, znana również jak Google Ads, to linki sponsorowane wyświetlane w formie reklamy nad lub pod organicznymi wynikami wyszukiwań w Google. W odróżnieniu od pozycjonowania stron, umożliwiają bardzo efektowne, ale krótkie zwiększenie ruchu – kiedy środki przeznaczane na kampanię się skończoną, Twoja strona znika z reklam. Reklama Adwords w Warszawie to najlepszy sposób na sezonowe akcje marketingowe.

Zalety wyboru profesjonalnej agencji

  • Wiedza i doświadczenie – w BLUMO pracują specjaliści z różnych dziedzin: programiści, copywriterzy i specjaliści Google Adwords, więc masz pewność profesjonalnej usługi.
  • Terminowość – dotrzymywanie umówionych terminów.
  • Komunikatywność – początkowy wywiad z Klientem jest kluczowy –dbanie o poznanie potrzeb, wizji i oczekiwań Klienta oraz dalszy kontakt na każdym etapie pozycjonowania strony.
  • Uczciwość – propozycja realnych rezultatów i stosowanie legalnych metod SEO.
  • Regularne raporty i monitorowanie działań oraz pozycji strony.
  • Stawianie na wysoką jakość usług.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą usług agnecji SEO Blumo na stronie internetowej blumoseo.pl i wybrania najodpowiedniejszego pakietu z cennika pozycjonowania stron w Warszawie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *