Na co bez dwóch zdań goście zwrócą uwagę w Twoim hotelu?

Jeśli jesteś właścicielem hotelu czy też pensjonatu, to z pewnością znasz zasady konkurencyjności rynku. Klient ma oczekiwania, które przeważnie są dość wysokie. Mimo wszystko są jednak pewne detale, które mają największe znaczenie dla klienta hotelu, a ocena hotelu jest wielokrotnie uzależniona od drobnych szczegółów, jak np. czysty i przyjemny w dotyku ręcznik plażowy. Na co jeszcze zwracają uwagę klienci hotelowi?

Jakość kontra cena

W obecnych czasach za sprawą powszechnego dostępu do Internetu łatwo znaleźć najróżniejsze oferty obiektów noclegowych oraz opinie o nich. Pozwala to porównać ze sobą propozycje konkurujących hoteli. Dla klientów ogromne znaczenie mają opinie dotyczące konkretnego miejsca – w szczególności standardów, jakości obsługi, lokalizacji, czy też jedzenia w miejscowej restauracji. Dzięki właściwie przedstawionej ofercie klienci wiedzą, czego mogą oczekiwać w przypadku konkretnej ceny. Bardzo istotne jest zadbanie o każdy detal, ponieważ nawet najmniejsza usterka może przyczynić się o zmianie opinii, a ta może wpłynąć na wybór przyszłych kentów.

Ręcznik plażowy, pościel, firanki – czystość i styl ma znaczenie

Wygoda związana z łóżkiem i pościelą, wystrojem pokoju czy też miękkim okryciem w łazience, ma ogromne znaczenia. Ocena gości pod tym względem ma zasadnicze znaczenie i jest pierwszą rzeczą, którą uwzględniają w przypadku wyboru pokoju. Warto więc zadbać o firanki, ręcznik plażowy czy pościel hotelową, aby były one zawsze świeże i czyste. Bardzo ważna jest białą pościel, która potęguje wrażenie czystego wnętrza oraz wiąże się również z elementami wnętrza. Nie można pozwolić na to, aby klient znalazł się w pokoju, w którym będą zdekompletowane poszewki na kołdry czy poduszki.

Powitanie ma ogromne znaczenie

Pakiet powitalny dla gości to także niezwykle miły element. Może składać się na niego zestaw dobrej jakości kosmetyków, czy szampon, mydło, balsam lub żel pod prysznic. Hotele oferują również smakołyki składające się z lokalnych łakoci, np. nalewki, dżemy czy sery. Przewodnik po miejscowych atrakcjach także może stanowić miłą niespodziankę dla gości.

Uśmiechnięta i uprzejma obsługa to podstawa

Wysoka jakość obsługi ma ogromne znaczenie. Personel powinien być uśmiechnięty, ponieważ to on ma wpływ na dobry nastrój gości. Pracownicy obiektu hotelowego powinni żywo reagować na uwagi i pytania klientów. Ważne jest również oferowanie przez nich pewnej rekompensaty w momencie, gdy nie jest możliwe rozwiązanie ewentualnego problemu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *