Tunele foliowe – producent artykułów z dużym potencjałem

Trendy w ogrodnictwie na rok 2021 zakładają, że szklarnie poliwęglanowe i tunele foliowe producent będzie sprzedawał na dużą skalę. Rozwinie się sprzedaż online.

Producent szklarni ogrodowych częścią rozwijającej się globalnie branży ogrodniczej

Produkty do domu i ogrodu sprzedawane w modelu B2C mają osiągnąć wartość 101 65 mld USD do 2024 r. Jednocześnie osiągając roczny wzrost na poziomie 9%. Takie dane prezentuje TechNavio w swoim raporcie. O popyt na szklarnie poliwęglanowe oraz tunele foliowe producent nie musi się martwić, gdyż już w ubiegłym roku wartość globalnego rynku znacznie wzrosła. Jak pokazują prognozy, światowa branża produktów ogrodniczych będzie się rozwijać, a zainteresowanie zyskają nie tylko producenci szklarni ogrodowych, ale także producenci innych artykułów ogrodniczych. Globalna sprzedaż internetowa do końca 2024 wzrośnie o około 33% – szacuje firma AMA Research.

Producent szklarni ogrodowych spotka się z większym zainteresowaniem

Już przed rokiem 2020 odnotowano wzrost zakupów e-commerce, jednak pandemia covid-19 znacznie przyspieszyła ten proces. Czynnika kluczowego, jaki mogą dostrzec przy sprzedaży szklarni poliwęglanowych i tuneli foliowych producenci należałoby doszukiwać się w przeniesieniu znacznej ilości biznesów do internetu. Polska jest jednym z europejskich liderów pod tym względem. Analiza stworzona przez PMR podaje dokładne dane dotyczące wzrostu polskiego rynku e-commerce. 77 mld zł – tyle wyniosła jego wartość w roku 2020. Dla porównania w 2019 r. było to 66 mld zł. Szacuje się, że w 2021 r. zostanie osiągnięta wartość powyżej 80 mld zł.

Wartość branży ogrodniczej w Polsce wynosi obecnie około 1 mld zł, a jednocześnie prognozuje się dynamiczny jej wzrost. Niewątpliwie istotnym motywem sprzyjającym producentom szklarni ogrodowych jest ustalenie nowych standardów dotyczących ekologicznego stylu życia i promowania haseł “zero waste” czy “upcykling”. O zainteresowaniu ogrodnictwem świadczą wyniki wyszukiwania w aplikacjach Pinterest czy Instagram, gdzie popularność hashtagu #garden wynosi blisko 61 mln.

Szklarnie poliwęglanowe i tunele foliowe producent będzie tworzył pod Amazon?

Nowy rok to zapowiadane od dłuższego czasu wejście do Polski serwisu Amazon. Amerykańska firma jest już obecna w naszym kraju od 2014 roku i pomaga polskim przedsiębiorcom sprzedawać ich produkty w Europie, ale dopiero w tym roku Amazon wychodzi z ofertą skierowaną do detalicznych konsumentów. Polskie firmy już mogą rejestrować się na stronie amerykańskiego giganta. Producent szklarni ogrodowych oraz producenci innych artykułów ogrodniczych zyskają na tym, ponieważ wiele wskazuje na to, że premiera światowego lidera sprzedaży odbędzie się w połowie roku. To czas, kiedy sezon ogrodowy kwitnie pełną parą, dlatego już teraz warto rozpocząć planowanie strategii e-commerce opierając się na współczesnych trendach, które skupią się między innymi na prezentacji produktów w technologiach AI i AR.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *